Hvorfor du skal stole på vores Quantcast-alternativ

Det amerikanske firma Quantcast handler om reklameteknologier. Cookie- consentmanager er uundværlige på dette område. Her tilbyder virksomheden Quantcast Choice som løsning. Løftet er privatliv, gennemsigtighed og øget forbrugertillid.

Værktøjet tjener således til at beskytte og maksimere annonceindtægter. Og optimering af godkendelsesrater. Men hvorfor vandre langt, når det gode er så tæt på? Vi hos consentmanager garanterer dig et GDPR-kompatibelt Quantcast-alternativ lavet i Tyskland. Billig, enkel og derfor meget kundevenlig. Du nyder godt af adskillige fordele:

  • Vores værktøj er nemt at integrere
  • Vores seriøsitet, gennemsigtighed og brugervenlighed sikrer høje acceptprocenter
  • Vores plugin blokerer automatisk cookies, hvis du ønsker det
  • Vores consentmanager er i overensstemmelse med CCPA og GDPR
Cookie Banner

Vi har allerede hjulpet mere end 25.000 websteder med at overholde GDPR, TDDDG og ePrivacy

Vores kunder omfatter nogle af de største hjemmesider og bedst kendte mærker i verden.

… og mange flere.

Quantcast-alternativet

  • Automatisk gennemgang af cookies takket være vores Quantcast-alternativ

    Hvis du som webstedsoperatør vælger consentmanager , er de mange funktioner i vores værktøj tilgængelige for dig. Den integrerede cookie-robot gennemfører automatiske gennemgange på din hjemmeside hver dag og udfører et GDPR-overensstemmelsestjek . Du får straks besked om nye udbydercookies, så du kan handle med det samme.
    Derudover klassificerer cookie-robotten også automatisk de eksisterende cookies .

    Quantcast-alternativ med temaer og tilpasninger

    Cookie-banneret skal matche dit websted. Derfor tilbyder consentmanager dig muligheden for at tilføje dit firmalogo til dit cookiebanner. Takket være vores færdige designs kan du komme i gang med det samme. Der er også mulighed for at lave dine egne designs . Skift skriftstørrelse, farve, stil, knapper, baggrund, mellemrum og kant på dit cookiebanner, og vælg mellem flere bokspositioner.

  • Bannertekster på mange sprog

    Hos consentmanager er teksterne til cookie-banneret tilgængelige på over 30 sprog . Hvis du vil, kan du foretage valgfri tekstjusteringer.

     

    Nem integration

    consentmanager cookie-robotten kan nemt integreres på dit websted . Den er også velegnet til mobile hjemmesider med responsivt design samt AMP hjemmesider.

    Høj kompatibilitet

    En anden fordel ved dette Quantcast-alternativ er dets høje kompatibilitet. Cookie-robotten er kompatibel med Google-produkter såsom Google AdSense og Google DFP . Det samme gælder for Google Analytics og Google Tag Manager. Cookierobottens alsidighed afspejles også i, at den fungerer problemfrit med Tag Manager såvel som med alle datastyringsplatforme (DMP) og annonceservere. Samtykke sendes til SSP, DSP, AdExchanges og TradingDesks. Support til Google ATP-listen (Google Approved Third Party Vendors) og til Facebook Pixel / Remarketing er også praktisk for webstedsoperatører.

Anbefalet af advokater og databeskyttelsesansvarlige

Klare rapporter

Som et Quantcast-alternativ tilbyder cookie-robotten fra consentmanager også et stort antal filtre . Sidevisninger filtreres efter domæne, land, tema, OS, browser, enhed og dato. For at trafikken kan forløbe problemfrit, skal brugerens samtykke først indhentes. Dette gøres via en samtykkeskærm. Du kan spore afvisningsprocenten og finde ud af, hvorfor visse brugere hurtigt forlader siden uden at foretage et køb. Takket være eksportfunktionen kan alle data evalueres uden problemer.

Consentstatistiken & Reports für Agenturen

Hvad er hjemmesidecookies?

  • Du kender sikkert situationen: Så snart du har ringet til en hjemmeside eller en webshop, dukker et banner op. Det siger noget om cookie – vent, var de cookies ikke på engelsk? Når de vises på en hjemmeside, er cookies ikke velsmagende kiks, men små tekstfiler, der er cachelagret på brugerens computer .

  • Der findes forskellige typer cookies. Såkaldte sessionscookies er nødvendige for, at hjemmesiden fungerer korrekt og giver brugerne mulighed for at forblive logget på i en vis periode . Det er for eksempel tilfældet med netbank. Så snart sessionen slutter, slettes sessionscookies. Sådanne cookies er særligt nyttige for onlinebutikker :

  • Lægger en potentiel kunde varer i indkøbskurven, gemmes dette. Dette øger sandsynligheden for, at kunden vender tilbage og afgiver ordren. Derudover behøver brugerne takket være cookies ikke at logge ind igen, når de besøger den samme hjemmeside.

  • Der er dog også “dårlige” cookies: sporingscookies evaluerer brugerens surfeadfærd og indsamler nogle gange personlige data. Faktisk burde disse cookies muliggøre aktivering af personlig annoncering. Det er derfor, sporingscookies er så populære blandt marketingfolk.

  • Takket være sporingscookies kan du som webstedsoperatør bedre analysere dine kunders adfærd. Men hvad der er fordelagtigt for dig, har desværre en ret ugunstig effekt på dine kunder. Sporingscookies kan hurtigt blive en juridisk risiko. Filerne samler jo en masse information om de enkelte brugere.

  • Det sker ofte, at sporingscookies sættes af tredjepartsudbydere, som sporer forbrugeradfærd på denne måde over flere år. Vi sikrer gennemsigtighed. Vores cookie-løsninger til udgivere henvender sig til portaloperatører, der ønsker at spille sikkert og ønsker at spille et centralt tillidselement med vores samtykkestyringssystem. For det er lige meget om det er en webshop eller en nyhedsportal.

  • Tillid er altid grundlaget for økonomisk succes. Undersøgelser viser også dette på internettet. Og hvad der gælder for webshops er altid et spørgsmål om seriøsitet for udgiverne. Hvis læseren giver dit samtykke, kan du lovligt gemme og vurdere data. Som et resultat giver denne information prognostisk merværdi. Hvordan kommer brugerne til din hjemmeside? Hvad læses, hvilke artikler deles? Det er vores mission, som vi også implementerer for dig. Teknisk og juridisk opdateret.

consentmanager arbejder selvfølgelig også med…

  • GDPR og CCPA

    Ud over GDPR har CCPA også været i kraft siden januar 2020. California Consumer Privacy Act er en databeskyttelseslov i den amerikanske stat Californien, der har lignende indhold som GDPR. Hvis du målretter mod kunder i Californien , er det vigtigt at sikre, at dit websted er CCPA-kompatibelt.

  • Hvad betyder GDPR for brugen af ​​cookies?

    Ifølge GDPR skal enhver hjemmeside have et cookie-banner. Brugeren skal selv kunne bestemme hvilke cookies han tillader – derfor må der ikke sættes kryds på forhånd . Cookie-banneret skal vises med det samme, men må ikke dække aftrykket. GDPR kræver også, at det juridiske grundlag for at bruge cookies angives.

  • Leder du efter et Quantcast-alternativ? Vores tilbud til dig:

    Med cookie-robotten fra consentmanager som Quantcast-alternativ kan du være sikker på, at der kun er GDPR-kompatible cookies på din hjemmeside. Få dette praktiske værktøj til dit websted i dag, og lad det styre alle cookies.

Ofte stillede spørgsmål

Ikke sikker på, om du har brug for en CMP?

For at hjælpe dig med ting som GDPR, CMP og samtykke har vi samlet de mest almindelige spørgsmål her.

Consentmanager er et Quantcast-alternativ. Consentmanager overholder strengt kravene i GDPR.

Siden maj 2018 gælder dette direktiv for alle webstedsoperatører i Den Europæiske Union og for websteder
at tilbyde tjenester eller varer i Den Europæiske Union.

Consentmanagers cookie-robot tjekker din hjemmeside for nye cookies hver dag og giver dig besked
om alle cookies er i overensstemmelse med GDPR.

Cookies er små datasæt, der gemmes i browseren for at gøre surfingen mere behagelig. Da visse cookies også kan bruges til at læse personlige data, skal brugerne give deres samtykke.

Bemærk venligst, at vi ikke kan yde juridisk rådgivning. Nogle punkter i denne FAQ kan også ændre sig over tid eller blive fortolket anderledes af domstolene. Derfor bør du altid konsultere din advokat!