CMP for udgivere i Schweiz

Opfyld Googles krav og sikre din indkomst

  • Google Partner og Google Certified CMP
  • Fuld integration med Google Consent Mode v2
  • Fuldstændig understøttelse af IAB TCF 2.2
  • Opfylder kravene i FADP Switzerland, GDPR, CCPA, PIPEDA og andre regler
  • Understøtter +30 sprog med brugergrænseflade, der kan tilpasses
  • A/B-testfunktion for at forbedre acceptraterne
  • Garanteret sikker opbevaring kun på EU-servere

Sørg for, at du overholder Googles standarder inden den kommende implementeringsfrist i juli 2024 .

Hvad skal udgivere i Schweiz gøre?

Dette krav gælder for alle digitale platforme, herunder websteder og apps, der bruger Google AdSense, Google Ad Manager eller Google AdMob til indtægtsgenerering. Efter deadline i juli 2024 er det kun platforme, der har integreret en Google-certificeret Consent Management Platform (CMP), der understøtter IAB TCF, som får tilladelse til at vise personligt tilpassede annoncer. Platforme, der ikke overholder disse retningslinjer, bliver nødt til at begrænse sig til mindre betalt, ikke-personlig annoncering, hvilket vil have en betydelig indvirkning på deres indtægtsstrømme.

Kort sagt, uden en Google-godkendt CMP , der er kompatibel med IAB TCF, kan indtægtsgenerering for udgivere blive alvorligt påvirket .

Nye overholdelseskrav for udgivere i Schweiz

Download din gratis oversigt nu!

Google Certificeret Partner

Hvordan kan consentmanager CMP forbedre din virksomheds compliance?

Google-certificeret consentmanager samtykkestyringsplatform (CMP) tilbyder en række overholdelsesværktøjer såsom cookie-samtykkebannere, mobilappsamtykke, whistleblowersoftware og mere. Dens hovedfunktion er at hjælpe virksomheder med at overholde vigtige globale databeskyttelsesforskrifter. Især har consentmanager arbejdet tæt sammen med Google for at opfylde de seneste krav Consent Mode version 2 og for at sikre pålidelig understøttelse Consent Mode for sine kunder. consentmanager har en stærk position i EU og yder omfattende støtte til annoncører og udgivere med at optimere deres annoncekampagner.

consentmanager CMP er tilgængelig på over 30 sprog og henvender sig til et bredt publikum, herunder udgivere, annoncører, marketingbureauer, marketingfolk og e-handelsplatforme. Omfattende funktioner omfatter tilpassede samtykkebannere, realtidsanalyse, en indbygget crawler og værktøjer til at øge antallet af cookiesamtykke. Ved at bruge A/B-test og optimering af maskinlæring opnår consentmanager kunder ofte op til 15 % forbedring i tilvalgsrater.

Den nye føderale databeskyttelseslov ( nFADP )

  • Alle udgivere i Schweiz skal også sikre, at de overholder den schweiziske føderale databeskyttelseslov ( FADP ). Som consentmanager kunde kan du være sikker på, at du allerede er FADP kompatibel. Du aktiverer blot FADP compliance med et enkelt klik i dit dashboard.
  • Den nye føderale databeskyttelseslov ( nFADP ) trådte i kraft den 1. september 2023 og er rettet mod virksomheder, der opererer på det schweiziske marked. Den reviderede FADP medfører en række forpligtelser og driftsændringer for virksomhederne. Disse omfatter opfordringer til større gennemsigtighed i databehandlingen, udvidede rettigheder for de berørte i forhold til deres persondata og skærpede samtykkekrav.
  • nFADP understreger vigtigheden af ​​databeskyttelse gennem teknologidesign og databeskyttelse som standard ved at kræve, at virksomheder integrerer databeskyttelse i deres projekter og i hele deres operationelle processer fra starten.
  • Overholdelse af FADP er ikke kun et lovkrav, men også en strategisk fordel for virksomheder i Schweiz. Bevis for overholdelse af den schweiziske FADP kan øge forbrugernes tillid og sikre smidigere interaktioner med internationale partnere, som gør databeskyttelse til en prioritet. Da schweizisk databeskyttelseslovgivning konstant udvikler sig, er forståelse og implementering af bestemmelserne i den nye FADP afgørende for virksomheder, der ønsker at håndtere kompleksiteten af ​​databeskyttelse i Schweiz effektivt.

Vi har allerede hjulpet mere end 25.000 websteder med at overholde GDPR, TTDSG og ePrivacy

Vores kunder omfatter nogle af de største hjemmesider og bedst kendte mærker i verden.

… og mange flere.