Cookie samtykke manager i økonomi og forsikring

Troværdig og ansvarlig fremtoning og handlinger er et grundlæggende krav, især inden for sektorer som finans eller forsikring. Der kan ske meget i livet, og forsikring giver os en tryghed. Til gengæld behandles og opbevares personoplysninger, der er særligt beskyttelsesværdige. Forsikrings- og finansselskaber står over for udfordringen med at beskytte massen af følsomme persondata mod datatyveri og datamisbrug. Med indførelsen af den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) er emnet databeskyttelse for banker, forsikringsselskaber og andre virksomheder eller myndigheder i stigende grad kommet i fokus. Med dette enorme ansvar for at sikre databeskyttelse for forsikring og finans, kan vores cookie-løsning – samtykkeadministratoren – give dig ideel support.

Consent-Lösungen für Agenturen

Anbefalet af mange i finans- og forsikringsbranchen

På den sikre side af kloden

Samtykkeansvarlig for forsikring og finanssektoren

Når du vælger bank, forsikringsselskab eller ethvert andet selskab i finans- og forsikringsbranchen, spiller tillid en væsentlig rolle. Folk tegner kun forsikringer eller sætter deres penge eller penge i det, når de har fuld tillid til virksomheden, og de føler sig trygge og tillidsfulde. Folk ønsker at være sikre på, at deres økonomiske og sundhedsrelaterede personlige oplysninger er beskyttet, når de deler dem med virksomheder. Consentmanager er det optimale værktøj til korrekt håndtering af persondata. Tilbyd dine kunder tryghed og et grundlag for tillid.

  • Databeskyttelse af kunder: Behandling af data har altid været en central del af mange brancher. En masse meget følsomme data indsamles, opbevares og behandles, især i forsikrings- og finanssektoren. Digitalisering og anden udvikling skaber mange nye muligheder, men også risici. Af denne grund tilbyder Consentmanager beskyttelse af personlige data og giver dine kunder sikkerhed og tillid.

  • Tilgængelig på mere end 30 sprog: Finansiering og forsikring er komplekse brancher. Det er derfor vigtigt at give oplysningerne på forskellige sprog for at undgå misforståelser. Du får også dine kunder til at føle sig plejet og lydhøre ved at tilpasse sig deres behov, såsom at tilbyde mange forskellige sprog. Vores værktøj er tilgængeligt på over 30 sprog, så du kan tilpasse dig alle kunder og skabe et tillidsfuldt og behovsorienteret grundlag.

  • Overholder GDPR: Hvis virksomheder i forsikrings- eller finanssektoren tiltrækker sig negativ opmærksomhed – i værste fald på grund af en eksisterende juridisk tvist – mister de en del tillid. Den ukorrekte håndtering af personoplysninger kan undgås af samtykkeansvarlig. Vores værktøj sikrer overholdelse af GDPR (EU) og CCPA (Californien).

  • Tilpasset dit design: Virksomheder har en anerkendelsesværdi gennem deres virksomhedsdesign. Samtykkeadministratoren giver dig mulighed for at implementere dit virksomhedsdesign med din cookie-løsning takket være et fuldt tilpasseligt design.

  • Hurtige svar: Tid er penge – et gammelt ordsprog, der især gælder i den finansielle sektor. For at bruge din tid optimalt giver vores værktøj dig mulighed for at besvare henvendelser hurtigt og nemt. Hvis du modtager en anmodning om oplysninger om persondata, er det væsentligt, at den behandles hurtigt, ellers kan der opstå bøder eller en juridisk tvist. Vores Cookie Consent Manager giver dig optimal support til at besvare forespørgsler hurtigt og undgå eventuelle negative konsekvenser på grund af langsom behandling.

Databeskyttelsesforsikring og finans

Kompatibel cookie-løsning til ethvert system

Vores cookie-løsning er kompatibel med over 2500 værktøjer. Værktøjet kan nemt og uden større indsats integreres i almindelige butiks- og hjemmesidesystemer eller analyseværktøjer. Ingen ændringer eller ændringer er nødvendige. Takket være det responsive design kan den også uden problemer bruges på mobile enheder. Kompatibilitet og andre funktioner såsom GDPR-overholdelse og muligheden for mere end 30 sprog gør samtykkeadministratoren til den ideelle cookie-løsning til dit websted.

På den sikre side af kloden

Søgemaskineoptimering og kundetilfredshed

  • Vi lever i en verden i hurtig bevægelse med stadig nye innovationer, ny viden og nye opgaver. Det er svært at fastholde folk på et websted, så en lav afvisningsprocent og høj adoptionsrate er afgørende, hvis du vil øge opholdstiden. Du kan nå disse mål ved hjælp af vores samtykkeansvarlige. Derudover får du dybere indsigt i adfærden hos dine kunder og andre personer, der besøger din hjemmeside. Hvis du har disse oplysninger, kan du øge tilfredsheden gennem brugerspecifikke justeringer. Genererede leads og konverteringer sender vigtige signaler til søgemaskiner som Google. Tilpasning til de besøgendes ønsker og behov og en fejlfri hjemmeside fører også til gode anmeldelser og styrker dermed tilliden til dig.

  • Hertil kommer det høje niveau af beskyttelse af persondata, som også påvirker tillid og tilfredshed. Din synlighed og placering kan forbedres med positive anmeldelser og sikre dig en plads i toppen. Negative anmeldelser kan have den modsatte effekt, og derfor bør du undgå dem ved at håndtere følsomme personoplysninger på en sikker, lovlig og ansvarlig måde.

  • Test vores samtykkeadministrator nu gratis! Du skal have et GDPR-kompatibelt cookie-banner på din hjemmeside, hvis du behandler og opbevarer persondata. Drag fordel af samtykkeadministratorens omfattende funktioner og skab et grundlag for tillid for dine kunder. Beskyt besøgende på din hjemmeside mod datamisbrug. Undgå at miste tillid gennem krænkelser af privatlivets fred og negative anmeldelser.

Ofte stillede spørgsmål

Ikke sikker på, om du har brug for en CMP?

For at hjælpe dig med ting som GDPR, CMP og samtykke har vi samlet de mest almindelige spørgsmål her.

Hjemmesiden er understøttet af en Consent Management Platform (CMP) til at agere GDPR-kompatibel. Den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) opstiller visse krav, der påvirker lovlig behandling af personoplysninger.

Oplysninger om en specifik eller identificerbar person betragtes som persondata. Dette er oplysninger eller delvise oplysninger, der gør det muligt at identificere en person.

Forsikringsselskaber må kun anmode dig om data, der er afgørende for opfyldelsen af kontrakten. Forsikringsselskabet skal indhente forudgående samtykke til alle data, der ikke er nødvendige for opfyldelsen af kontrakten. Et forsikringsselskab skal overholde en række principper, når det kommer til persondata. Disse omfatter, men er ikke begrænset til, formålsbegrænsning, gennemsigtighed, dataminimering, integritet og fortrolighed, lovligheden af behandlingen og nøjagtigheden af databehandlingen.

På grund af digitaliseringen bliver det stadig vigtigere at forhindre datamisbrug gennem databeskyttelse. Det gælder især brancher, der arbejder med meget følsomme og følsomme data, såsom databeskyttelse for forsikringsselskaber eller databeskyttelse i den finansielle sektor.

Bemærk venligst, at vi ikke kan yde juridisk rådgivning. Nogle punkter i denne FAQ kan også ændre sig over tid eller blive fortolket anderledes af domstolene. Derfor bør du altid konsultere din advokat!